>

Om några timmar åker jag!

Är hemma på lunchrast nu, ska dra tillbaka om en kvart typ. SÅ får jag förhoppningsvis plocka upp blöjor någon gång, dom pratade liksom om det vid 9.. Gött med rast idag faktiskt, har hunnit packa färdigt allting nu och så :) Så kan åka rätt fort sen när jag kommer hem vid 5. FYFAN VA SKÖNT ASSÅ :) Sova tält (y)
Blev lite förvånad över att jag "behöver" ha med mig så mycket struntsaker..
Blev även förvånad över att jag fick plats med allt så bra, har lagt i lite mer i väskan efter att bilden togs, men.. Allt jag behöver fick plats i en väska. Sen det ända jag tar löst blir tält, sovsäck och täcke&kudde :) SÅKLART MÅÅÅÅÅÅSTE KALLE KANIN MED <3
Kommer bli ett par lååååånga dagar det här.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: