>

Tjohej!

Har vart en trevlig dag.. Min gympalärare sa att om jag fortsätter som jag gör nu, så kan jag få VG i idrott.. UNDERBART, då blir det nog första gången som jag inte fått ett enda G :) Det känns riktigt bra.. Vad som känns lite tråkigt? Ja, snart är skolan slut, visst det blir great, ligga och steka hela dagarna (haha, vet ju ej om jag pallar det men..) men kommer bli lite tråkigt..
Imorgon har jag ingen skola, men ska ju antagligen till Skövde med Mia :) Hoppas man hittar något som passar MIG! Kanske några leggings som passar mig eller linnen, eller nån najs hood.. Och så måste jag hitta en bikini-överdel, dock tvivlar jag på att det är så lätt att hitta.. Vill ha en VIT bygelbh (bikini asså), men inte ofta det finns dom som passar mig. Nu ska jag gå prova lite kläder, och sen ja... no idea.. Vill gå ut och steka, but now's not the time!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: