>

Trust & Betrayal

FYFAN va sorgligt, men bra! Har nyss sett Rurouni Kenshin - Trust & Betrayal OAV, och jag grät redan efter 2 minuter. Buhu! I ich happy. Fast jag visste ju tyvärr typ redan vad som skulle hända, eftersom jag visste att hon hette Tomoe, och att killen som Kenshin dödade i början grät och sa typ "Tomoe, Tomoe, Tomoe..."
Jag skulle kunne se om den här OAV: 100000037897856237 gånger! Fast sen måste jag ju köpa Reflection OAV:n och filmen också! Huhu.
(BTW, det var svårt att hitta bra bilder, ja!)
Kanske ska se Kimi Ga Nozumi Eien nu? Fast det är soligt ute, borde ju steka lite iallafall! Fast det är så jobbigt ju :z
Inatt sov jag tält, det var jättemysigt, fast borde haft med mig mitt täcke, det var rätt kallt. PÅ kvällen läste jag Hellsing samtidigt som jag lyssnade på klassisk musik på radion, jättenajs! :D
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: