>

Ureshii <3

Jag har nyss sett Paradise Kiss, serien var slut allt för snabbt. Kändes som jag bara tittat i max en timma, men mycket mer än så är det allt..!
Jag kan inte komma på något annat ord som beskriver mer än "WOOW", jag förstod att serien var bra, men jag fick så mycket mer än jag förväntade(och tro mig, jag hade höga förväntningar), det är INTE ofta det händer.
Dessutom tror jag inte någon kan tycka illa om sötaste Miwako, hon är precis perfekt. Och Arashi är awesome, me like :'D Miwako ♥ Arashi är mitt nya favorit anime par, dock har jag aldrig haft något förut men.. Man kan väl säga ny för det? Tihi.

Kawaiiiiii *-*
Ahja, just nu mår jag finfinfint! Det va ett rätt okej slut, man får se att Yukari ska gifta sig, dock får man inte se med vem. MEN JAG HOPPAS VERKLIGEN att hon gifter sig med Hiroyuki (det gör hon ju i mangan, såå..). Hiro är tusen gånger bättre än Joji, eller Joji är kool på alla sätt, men what else? Dessutom reser han ju iväg också, så inte är det honom som Yukari gifter sig med! HAH. Ingen man stadgar sig med :)
GO MIWA !

Dessutom så har som vanligt OP och ED låtarna fastnat, fast dom här fastnade mer än vanligt, speciellt Opening låten. Så är bara tvungen att lägga upp dom, dom gör mig glad idag :D
OP:

ED:
//JOHANNA
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: