>

-

Åh va underbart jag mår! Sjukt asså, lyckades tvinga i mig liter mat förut, but now i know i shouldn't have done it. Magen känns helt ut och in, kanske är gravid?! Asdum såhär :)
Nejmen jag undrar ju som fan va allt det här handlar om :z Jag är ju typ som om man är magsjuk, men det kan man ju inte vara i över en vecka, och dessutom vara "frisk" mitt emellan det. Nånting är helt weird, känner att jag måste få upp maten nu, men det går inte, eller jo, men inte som jag vill. Ligga sängen/soffan är ju jättekul ju, fyfan. Tänk om det här bara fortsätter i flera veckor?! Då vet jag inte vad jag gör. Kan inte ens titta anime, mår så jävla illa att lusten försvinner, skulle säkert spy på tvn eller nåt, nejmen ah.


Mysbääbisar !
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: