>

Awesome!

Hejsan, har nyss duschat, fräsch som fan, behövdes! Skolan har vart som vanligt, min stol i CAD är snart färdig, yaay me! Så hade vi ju också miljö&säkerhet, skitkul, inte. Slutade kvart i 1 idag, åkte med mor hem, vid 4. Haha typiskt mig :z Men asså, imorgon kanske min Hummel tröja kommer! :D Skitsöt ju :* AHJUSTE!, ÄNTLIGEN så träffade man Alex, Kevin och Jocke :D Fast Kevin satt på mig när jag ville sova, dumma. Har ju inte pratat med Kevin eller Jocke (förutom att säga hej) på över 2 månader.. Och alex var typ 2-3 veckor sen :< Men iaf, sen gick dom, sen kom Alex tillbaka, lika trevligt som vanligt! :) Han är mysig och kramas! Haha. Juste, borde få mina 2 Ai Yori Aoshi filmer imorgon eller på fredag! Aw, va jag saknar serien, såg på den direkt efter jag sett Love Hina första gången (Love Hina var ju första anime serien jag såg dåmen :D), dock såg jag aldrig klart på serien, menmen. Nu får man uppleva kärleken igen, nejmen asså. Kommer ju typ ihåg allt som händer i Ai Yori Aoshi serien, även om det va flera år sen :D Dessutom är jag väldigt stolt över mig själv just nu, men varför, ja det är hemligt! :D
OCH JUSTE, har vart dålig på uppdatering ibland, men ja, jag började med mina nya piller-saker igår, dom verkar ju funka lite iaf, dock har det ju bara gått 1,5 dagar än men :D Tyvärr är dom ONÖDIGT dyra, they better work or i'll bite!
Nej men vafan nu ska jag äta pannkakor och se anime :3! Pusshej

//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: