>

Bra, eller..?

Vaknade idag, och kände mig sämre än igår, Men skillnaden var att jag inte mår så dåligt av att äta längre. Jag kan stå upp i längre sträckor nu utan att bli helt spyfärdig. Väntar på att min broccoli ska bli färdigkokt, egentligen har jag ingen lust att äta, men jag har slarvat och vart dålig med mat dom senaste veckorna, måste försöka sköta mig.
Mamma ringde för någon timma sen, och sa att jag har gastroskopi undersökning den 1 APRIL! Känns ju riktigt bra (bara jag har blivit bra tills dess..) men har känt mig rätt nervös nu, men tror iaf jag ska bli nedsövd, eller något sånt. Så det känns ju lite bättre. Verkar inte speciellt rockigt att vara vaken just då, om man säger så ^^
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: