>

Hemma från skolan!

HEJ!
Idag hade vi Sex&Samlevnad hela dagen, det va roligare än vad jag förväntat. Tror jag lärde mig nåt också! Fast jag kommer inte ihåg vad.. Eller jo! Lärde mig ett konstigt ord :) Fast kommer inte ihåg det just nu, men ändå!
Vi slutade efter det, typ kl 12:50, men det fatta ju inte vi först! Men den såg jag och Sofi en lapp :) Men, jag och Sofi följdes åt till stan och så vidare! Gick och hämtade ut min tröja (bilden), söt är den! Öh, sen ska mamma hämta ut två paket, hoppas nåt är till mig! Dessutom är jag på rätt bra humör idag, för igår lyckades jag äntligen leda i mina känslor på en förmodligen bättre väg, dock är jag lite sur. Har suttit och tänkt på en viss sak hela dagen, att man kan va så dum!
Men aja, nu ska jag gå och hitta på nåt skojj :)
//JOHANNA
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: