>

Jag är smart!

Hejsan!
Kom nyss hem från skolan. Var ju som sagt på sjukhuset idag, det gick ju helt okej, dom skulle "beställa" en tid för gastroskopi-undersökning. Efteråt köpte min söta mor naturgodis och kolsyrat vatten till mig :D
Jag började tänka på en sak. Att jag har ju sett en så otroligt söt Hummel tröja, jag ääääälskar ju min Hummel tröja, och så har jag ju sett en som är svart, med typ rosa/grisrosa fartränder på sidorna :D Jättesöt ju! Så funderar på att kanske skita i att köpa dom engelska Ghibli filmer, eftersom vi kan jämföra det såhär, 4½ Ghibli film = en Hummel tröja, vilket då gör att filmerna känns rätt så dyra.. :D Men, jag får väl se.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: