>

Jag har jättetråkigt

Det känns faktiskt otroligt, jag har alltid så mycket att göra, och dessutom är det jättevarmt :< JAG SOM HADE ÖPPET FÖNSTRET MASSSSSA FÖRUT :< får väl öppna igen.. Mamma pappa åkte till mina kusiner för jättelänge sen, dom borde komma hem någon gång ju.. MENMEN, hittade ju ett rätt bra ripp program då, så satte nyss i sista Rumbling Hearts dvd:n, härligt ;D Satt och läste igenom min sjukhus sak lapp förut, blev rätt sur. det stod att man som patient har fri tillgång till kaffe, tea, kakor och massa sånt , dessutom får man mat om man är där längre än till lunch, MEN jag får ju inte äta någonting, så orättvist :<< Får inte äta senare än kl 24:00 dagen innan, det suger, och sen måste jag gå upp typ vid 6, precis so en vanlig skoldag! Och nu när jag ändå klagar ska jag fortsätta! På måndag har jag tid hos UM kl HALV 6! Det brukar ju ta så låång tid där, kommer säkert inte hinna till apoteket efter det, buhu!
Okej, öppna fönstret för ett tag sen, men sitter ju utan byxor :< Det är skitkallt nu ju :< Dumma..
Här får alla som alltid önskat sig en bild av mig :) Lite söt är jag allt!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: