>

Kings Quest VII - The Princeless Bride

Åhhhh, jag älskar den hår låten! Sjöng alltid på den låten när jag va liten, dock visste jag inte alla orden då :< Man kan inte annat än att älska Kings Quest spelen <3
Men nu to the topic! Eftersom Kings Quest spelen är riktigt gamla (klassiska) spel, så funkar dom ju inte på nya datorer (skit), så ska nog ladda ner en "DOS-box" och försöka ladda ner Kings Quest VII eller något sånt!
Vill så gärna spela det, har inte spelat det på flera år :<
EDIT: Verkar inte va så lätt att hitta att ladda ner ;o MEN jag hittade ett dataspel som har de första 7 Kings Quest spelen(lite sen är jag, jag vet), och just nu kan jag inte sluta dregla, grrr! Blir nog att köpa det :) BROR?!?!!
//JOHANNA
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: