>

Mardröm ._.

Har vaknat till nu några gånger, men nu kan jag verkligen inte somna om. Typ drömde att jag och mamma va själva hemma, så plinga det på nån liten söt unge, men sen när vi öppna dörren, började ungen skrika saker med en jätteläskig demonröst, och hugga med en fet kniv, det som va mest cepe va ju att ungen va jättestark, så man kunde inte stoppa kniven. Ungefär såhär såg han ut.. Jag blir jätterädd bara jag tittar på bilden :<

och nu när jag vakna fick jag ett sånt jävla damp, nej men asså. Ibland när jag ligger ner i sängen på natten och bara funderar, brukar jag ofta tänka "tänk om grudge dyker upp bredvid min säng .." Assså. Grudge kvinnan finns alltid i huvudet, det är nog den ända skräckfilmen som verkligen fångat mig, men ädå så är jag ju inte rädd precis när jag ser filmen, men.. På natten, haha. Har inte drömt mardrömar på hur länge som helst, får väl se på lite anime, och sen försöka somna om, dock är jag inte trött men. Godnatt iaf.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: