>

Och nu är alla i skolan förutom jag!

Nej inte direkt men iallafall. Vaknade för 20 minuter sen, för va ju tvungen att ringa skolan. Vill sova mer :< Men ja, idag känns magen lite bättre, men får väl se sen när jag äter nåt.. Tänkte jag skulle sluta ta min medicin (bara ifall det är den som är dum). Har ju vart lite halft slarvig med att ta den, men vet att jag tog den precis innan det här började, och sen tog jag den inte när jag va bättre, men då hade min doktor sagt att jag skulle fortsätta ta den ifall den inte börjat verka än. Och då när jag tog den så kom ju skiten tillbaka, vet inte om det finns nåt samband, men man kan ju alltid testa!
Och stackars mamma får aldrig håret klippt, tänkte ju ta det nu i helgen, men i lördags va Pelle och barbro här, och igår mådde jag jätteilla när jag stog upp och så. Så om mamma har tid idag och magen tillåter, ska jag klippa henne :) Skoj!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: