>

Va ett tag sen!

Har inte vart inne här på nästan en vecka nu :) Har mått dåligt och inte haft ork, sen dom senaste dagarna n'r jag vart mer frisk har jag inte orkat sitta datan >:') För det är ju så tråkigt :D
Nu är det äntligen helg efter en (lite kortare än vanligt) vecka! Dock är det en vecka kvar tills man får påsklov :o
Jag sitter mest och funderar på vad nästa månads pengar ska gå till.. Vet inte om jag ska köpa ett till par svarta converse + kläder, eller anime.. Kan ju inte spendera alla mina pengar på anime? Eller jo, men man låter ju dum då :)! Dock är jag sjukt sugen på ny anime (även fast jag har rätt mycket kvar som jag inte sätt >':D), typ Candy Candy (i loved it when i was kiddo) skulle va rätt skoj, eller varför inte Ranma? Nejmen, palla det blir dyrt. Eller kanske Ghibli filmer, eller nån random anime serie? Allting är ju så bra! Hihi
Nejmne, nu ska jag se Ai Yori Aoshi, byebye!
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: