>

-___-


Asså fan vad jag hatar den här bilden! :z Det känns som om dom/den som gjort bilden vill fåstå att tjejen i spegelbilden är typ skitfet eller något. Jag tror fan knappt att hon i spegeln är överviktig, hon är ju skitvacker. Tycker hon som tittar i spegeln iaf ska va lite glad, eftersom spegelbilden har fina kurvor. Dock inte på riktigt om det ska föreställa att hon ser ut som ett vandrande skelett, inget illa menat mot folk med ätstörningar.
Men det bästa sättet att få en själv att tycka om sig själv, är att liksom se helheten och kanske skylla på något, som jag, jag tycker jag är tjock, men VET att ifall mina ben vore längre skulle jag va riktigt lång, snygg och perfect body :) Så länge man inte har hängmage till knäna funkar allt!
Det krävs även lite mognad för att kunna tycka om sig själv, och kanske krävs det även att man går/gått igenom svåra tider.
När de flesta folk tittar på bilden säger dom jättesnabbt att dom lätt skulle vilja va den kurvigare tjejen av dessa två, men även om dom redan är lagom smala sitter dom och klagar på att dom "behöver banta".
Vart har självkänslan tagit vägen? Man ska vara stolt över det man har!
//JOHANNA
Postad i: I mitt huvud Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: