>

Fresh

Har nyss duschat, eftersom jag är ett flötbarn som inte har tid med sådant på morgonen :) Har inte tagit på någon ansiktskräm än, funderar på om jag kanske ska skippa det och se hur huden ter sig imorgon. Huden är alltid fin och underbar, ända fram till morgonen, men senare typ efter vart i skolan ett tag blir huden liksom glansig och blä, så funderar på om det kan bero på att jag använder för mycket krämer och shit? Det är ju så att jag hatar torr hy, och liksom ofta hamnar mitt shampoo även lite i ansiktet = uttorkande, plus att jag använder scrub etc. varje dag, så känns som om huden kanske ska bli torr, dock tror jag inte den blir det men ändå. Testa och se eller vad det heter, så får jag se imorgon bitti om jag har saknat min älskade ansiktskräm för mycket haha.. Det heter kräm va? Ah salva heter det iaf inte! ;D Det låter så himla sjukhus höhö.
Nu ska jag gå koka potatis och broccoli, samt göra champinjonsås. Sen mat is the shit??!?!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: