>

God kväll!

Har nyss kommit hem efter en 2 timmars "körlektion". Mamma och jag drog med bror ut i bilen(Finally!), såklart var det inte han som körde i 2 timmar, han körde nog bara 20 minuter max :). Det var i alla fall rätt skoj, första gången bilen börja köra(Med bror bakom ratten) så typ han börja skrika "MAMMA MAMMA VAD SKA JAG GÖRA?! MAMMA, VART ÄR BROMSEN?!?" Hahahaha gud va jag skratta, stackars bror, han är för gullig :) Men efter det gick det rätt bra, förutom att mamma gjorde upp en massa lögner om hur "dålig" jag var första gången, bara för att bror skulle känna sig bättre. Menmen, jag höll med och var glad, fast egentligen ville jag retas och börja tjata om att jag är jättebra, bara för att :) Jag är rätt elak.
Jag har ont i magen, känns som mensverk, men tycker det borde ge sig snart, hade i försej "mellandags blödning" idag, eftersom jag missade ett p-piller i tisdags. Men tror det beror mest på att jag inte ätit än. SÅ får väl gå och laga lite mat nu, frågan är ju bara vad..?
Imorgon är det skola och jag längtar dit, jag saknar gulle lite :)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: