>

Goddag!

Jag har inte så ont i lungorna längre så jag är superglad. Mår dock fortfarande väldigt illa och känner mig liksom.. Slö.
Men har iaf läst ut min bok nu, bytt sängkläder (hann ju inte igår..) och vilat. Ska nog duscha om ett tag också. Tänkte att eftersom jag sov bara 3 timmar i natt, så vill jag somna tidigt idag. Och jag blir alltid så pigg av att duscha, då kan man ju inte somna. Så duscha, sen se Tyra banks Show (!<3), kanske Project Runway, vet inte.. Sen lägga mig se Rurouni Kernshin och hoppas att man blir lite trött.. Tyvärr är man ju aldrig trött på kvällen även om man t ex. inte sovit något på flera dagar eller nåt :z
Och så ska jag väl äta någon gång om det går..
Hemmaklädsel is the shit! Borde ju dock haft lite mascara på mig dåmen..
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: