>

Goddag!

Imorses vaknade jag vid halv 9, sjukt skönt :) Sen har jag kollat på film, Memoirs of a Geisha, den har vart riktigt bra so far FÖRUTOM att även om dom är japanska skådespelare så pratar dom engelska, wtf liksom? Hann dock inte se klart den för då sa mamma att jag skulle följa med henne, pappa och bror till marknaden.. Eller rättare sagt, jag och bror blev totalt medtvingade. Så åkte dit med blött hår, så vet ju inte hur det såg ut. Sen hade jag inget smink heller.. Inte så att jag är ful utan men ville ju inte direkt stöta på någon, sen så var jag så sur, började till och med fälla några tårar en gång.. Ahja, det varade som tur är inte för länge. Men tydligen skulle dom köpa pizza på vägen hem, och sen äta. Själv lagade jag egen mat, för jag ville inte ha äckelpizza idag. Har varit riktigt glad idag, förutom tiden runt marknaden. Men nu är jag glad igen, jag känner mig lycklig. Nu väntar jag på mamma, sen ska vi ut och köra igen :) Igår körde jag ju mest på en parkering i hassle, och sen lite mellan de två ingångarna till parkeringen, så lite vägkörning vart det ju. Men idag ska jag köra runt i hassle hade jag tänkt, ska bli riktigt skoj :) Kanske får med bror i bilen, så kan han testa köra lite sen.. Dock tror jag inte det kommer bli så bra, kärringstopp och panik kan jag föreställa mig.. HAHA nej nu är jag elak, gullebror är lite opraktisk men han är underbar :)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: