>

Godmorgon

Ska egentligen inte gå upp förens om en timma, men skönt att vakna av sig självt. Känner mig rätt pissed off på den där sabla drömmen. Tänker inte berätta vad jag drömde för då tror nog folk att jag är psyksjuk och blir rädda eller nåt. Men blir sååååå jävla sur. Den va så overklig. Det jag är mest sur över är att jag känner inga känslor för drömmen, det är bara som att vakna efter att ha drömt att man vart ute och gått. Förr i tiden hade drömmen i alla fall skrämt mig rejeält.. Usch jag känner mig omänsklig.
Menmen som sagt, skolan börjar inte förens om 5 timmar. Kommer ju sitta i skolan i lite mer än 2 timmar, but i don't mind. Har ju ingen Svenska den här veckan, var något vi skulle göra, så slipper jag göra det hemma, min första läxa skippar jag gärna HAHA!
Men gud va segt, tittade nyss på schemat, då slutar vi 12:30 på torsdag, min buss som går 12:30, stackars mig :) Fast jag sitter i skolan så jävla mycket ändå, så skit samma haha ;D
Hoppas mitt paket kommer snart :) Funderar även på att INTE köpa någon anime den här månaden i alla fall, lägga pengarna på kläder eller nåt, inte för att jag hittar nåt men annars kan jag ju spara. Det känns mest som en sak bara för att, jo visst jag vill jättegärna lägga mina pengar på Ranma och Studio Ghibli, men just nu känns det som att... Det behövs inte, anime är något som tröstar mig i svåra tider. Men jag har känt mig mycket bättre nu på senare tid.
Asså jag vill åka till Finland :D!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: