>

HANNAH MONTANA YAAY

Har nyss kommit hem, har vart ute och kört.. var också och handlade lite, Hareyoghurt inför imorgon, tyvärr fanns det bara vääldigt stora.. MENMEN MYCKET MER ATT ÄTA :D och så skulle jag köpa pennor och sudd.. och hittade ett sånt där suddigummi som jag älskar :D Sån som man liksom,, ah det syns på bilden.. och så fick jag syn på Massa HANNAH MONTANA parfymer och deodoranter och blev helt till mig <3 :D Köpte 3 parfymer och 2 deodoranter, samt en Adidas parfym+lotion.. Den den Hannah Montana parfymen som heter "Shine on!" är helt namnam :D Luktar typ godis blandat med frukt, får köpa på mig några mer sånna :')
NU är jag jättevarmt var liksom jättevarmt att köra, usch, och jag soim duschade innan vi åkte iväg..

Hannah Montana yaaaaay :D:D:D
//JOHANNA
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: