>

Hejhej!

Har nyss kommit hem, ÄVEN fast jag slutade 11:30, hmm ;) Känner att jag inte åkt direkt hem efter skolan någon dag den här veckan, så ska bli skönt med helg och sen studiedagar kort därefter! Hoppas på att det ska bli mycket sol, så jag kan läsa färdigt min bok, har inte alls kommit långt, och den ska vara färdigläst tills studiedagarna är slut typ.. Alltså jag brukar fördriva tiden med bok när jag solar, eftersom det är såååå tråkigt :) Dock läser man ju bara när man solar baksidan, kommer typ bli blåneger på rumpan om jag ska läsa ut den sabla boken :o Jag ska göra negerbollar idag! Har typ inte ätit det på en vecka eller nåt :< Så hemskt, måste ha fett och socker ju! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ;D
Hihi gulle pippi <3
TJOHEJ BAJS PÅ DIG!
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: