>

Jag mår illllllllaa

Hej.
Har vart en jääääävligt seg dag, lektionerna slutade kl 11, så skulle man sitta i 2 timmar till i skolan, jätteskojjj. För klassen skulle gå på nåt skitmöte om "Teknikcollage".. Som liksom slutade 15-20 minuter EFTER att min buss gått, jätteglad. Så fick gå hem, jag som var jättetrött.
Menmen kom hem 5 i 4, och satte mig för att kolla film, Wallander - Den Femte Kvinnan, har inte hittat min sån film på jättelänge, så bror köpte en ny igår, så söt han är :)! Jag mår illa, för jag har ätit negerboll-smetsak.. Jag ändrar alltid lite på receptet, typ mindre smör och mindre socker men mer av allt annat. Och idag testade jag mjölk istället för vatten, funkar finfint! Jag vet inte vad jag ska äta idag, känner faktiskt för att äta korv med bröd (skitdum..) hahahaha, det låter liksom gott ;) men asså usch vad jag är trött, och ändå har JAG haft sovmorgon både igår och idag.. Dessutom har JAG sovmorgon på fredag, vet dock inte hur länge, men ja minst till 10 tror jag :)
Nu ska jag duscha! KYSS
Jättesnygg bild på mig haha! Men liksom jag var rätt mycket blondare där omg. Snart 4 år sen :) höh
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: