>

Kan det bli bättre? ;)

DAGEN SOM BÖRJAT SÅ SURT, NU VÄNDER ALLT, SOM VANLIGT GÖR EN DUSCH SUSEN! NEJ SKOJJA BARA! 
ops caps. skitdum.
Satt nyss och tänkte på att jag skulle skicka ett mail till ******** (hihi) angående min beställning som jag gjorde för typ 2 veckor sen.. Måste ha vart beställningsvaror eller nåt som jag beställde haha. men så kollade jag min mail för att få mailadresser samt ordernummer etc.. Så ser jag detta mail


Hahaha hur bra är man eller? Aja då får man väl snart paket.. Dessutom borde jag få hem 3 filmer i veckan, en av minda favoritfilmer, Whisper of the Heart, och RUROUNI KENSHIN TRUST & BETRAYAL, deni!!
Ehm, igår hörde jag bror tittade på den här, kunde inte låta bli att säga allt som dom säger, har liksom inte sett den sen 7an eller nåt. Vet att den är skitgammal, men jag tycker den är skitkul!
( TYVÄRR går den inte att bädda in, så länkar - HÄR! )
"HARD ROCK HALLELUJJAAH!" asså, seriöst jag tyckte Lordi var stenkoola när jag såg dom..
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: