>

Lovely!

Kom nyss hem efter en tröttsam dag i verkstaden.
Har fått ett paket med film , Only Yestersay, aww vad skojj :D OCH I FODRALET låg det en typ poster med massa Ghibli karaktärer, soo prettyy :**
Jag har nyss gjort negerbollar, men kakaon och haregrynet är snart slut :< Det är nog resultatet av för mycket negerbollar! Men ja, så snart ska jag spela sims! Och äta negerbollar! Kan det bli bättre?! Jag har laddat ner lite mer grejer till sims nu så det låpter kul. Massa snygga möbler, kläder, frisyrer och ja... Allt möjligt skojj. EN LEKPARK, hoppas den funkar! Och JUSTE har ju laddat ner hacket "Inteenimater" som gör att man kan ha osäkert sex, och tonåringar kan ha sex och bli gravida , ÅH VAD KUL DET SKA BLI (om det funkar!) Man blir ju så sur när tonåringarna inte kan knulla! Ska ju gå att gifta sig också när man är tonåring, fast vet inte om det är det här hacket men.. SPÄNNANDE!
Och nu kollar jag på bilar, JAG-VILL-HA! grrrrr
Nu ska jag dra tjocka mig, skit bajs puss!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: