>

Måndag = Värk!

Jag har ont i ryggen höhö! Idag fick JAG sovmorgon medans nästan alla 1or på Vadsbo gjorde Nationella prov i matte ;) Sov ända till halv 8.. Fast jag är trött, spec nu sliten som fan :) Vi svetsade inte idag utan vio började riva byggarnas tapetserings"bås" som står i våran verkstad. Det va skitskojj :D Dock inte skojj när man skulle plocka undan allt sen.. OCH JAG SOM HADE TVÄTTAT MINA ARBETSBYXOR :< DOM BLEV JÄTTESMUTSIGA, USCH. Dessutom är jag ju så macho så jag slet som ett djur som vanligt :) Svettig blev jag också, skitmysig verkligen! Nu ska jag göra negerbollar, och sen tänkte jag att jag skulle se på Top Model om en timma, det va LÄNGE sen!
Och ja, imorgon tänkte jag cykla till skolan (OM DET INTE REGNAR OFC) så behöver inte gå upp förens TIDIGAST halv 9 eller nåt, SKÖÖÖNT <3

//JOHANNA
Postad i: Skola & jobb Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: