>

Min dator vill bara inte starta idag!

Hej!
Imorse när jag skulle skriva ett inlägg la datorn av, även om den stått på sen kvällen innan. Så har försökt att starta den en antal gånger idag, men den vill inte. Aja det får bli imorgon för hoppningsvis.
När jag blöev sur för att datorn la av läste jag bok i 2 timmar (I KNOW, UNBELIEVABLE!).. Hann då till sida 108(startade på sida 53, i'm good!).. Efter det gick jag ut i trädgården och var med mor och tog bort maskrosor.. Efter ett tag blev det supervarmt, så man svettades lite, usch. Då gick jag in och gjorde en Jordgubb/Hallon-smoothie liknande sak.. SJUKT JÄVLA GOD BLEV DEN :) Och så la jag mig i solen och läste i typ nästan 2 timmar eller nåt, vet inte exakt, men jämförde tiden med hur lång tid det tog att läsa ett antal sidor.. Så ja, h'lftenm av boken kvar, två dagar har jag på mig!.. Belv föresten ännu mer rödbränd haha. Eller asså, var typ bara röd i ansiktet, under brösten och vid bikinilinjen (dom ställerna som jag sällan får färg på). Men nu så är jag även lite röd på benen (baksidan då) och ryggen, men det kommer gå ner tills imorgon..  Ska nog ta ett långt bad imrogon, riktigt najs. Dock vet jag inte om jag vill ha kallt eller varmt, kallt kanske skulle hjälpa till då jag är lite bränd här och där ;) Men ja.. Låter inte så kul att bada i kallt vatten en halvtimma, eller en timma. Har nyss kommit hem, vart hos mina kusiner. Så ska grilla nu och se på en film med min familj.. Gud vad sånt händer ofta nu när det kan grillas.. Okej har bara grillat en eller två gånger innan i år men..
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: