>

Mysig dag :)

Dagen har varit kort, men trevlig :) Sofi och jag slapp ju idrott(SPRINGA!) eftersom vi skulle se en film med VADSBOS ÄNGLAR! Höhö, sen tyvärr skulle vi gå till matten, jag fick inte ens dricka min mjölk :< Och eftersom vi inte har någon svenska lektion den här veckan slutade vi 12:30(Min buss går ju 12:30 från stationen...:<). Efter det satt jag Sofi och Alex spela kort, jag var jätteduktig! Kunde till och med TROLLA! Bög Kevin satt bara och titta på, eller han psyka mig :< Dumma gris. PÅ TAL OM GRIS, jag längtar såååå tills Bonde Söker Fru börjar, tyvärr är det ju inte förens i höst men..
Kom nyligen hem, satte mig lite på altan, det var så varmt och mysigt(I KNOW, RIGHT..) och nu sitter jag mest och inte gör något. Läste nyss på en blogg om en tjej som antagligen skulle klippa "pojk-kort" hår(Hon hade redan rätt kort). Blev helt till mig, sure hon var hur söt som helst i kort hår. Men varje gång jag hör att någon ska klippa kort hår eller så, så blir jag helt ":'''O" Jag har vart så glad den senaste tiden, och det beror mycket på att mitt hår har växt ut. Det bästa som finns är att slänga runt med håret, shitmygad.
Btw, inte många dagar kvar tills vi får "lov"(Studiedagar dåmen). Hoppas det är soligt då så man kan steka, hinner ju aldrig det eftersom man kommer hem tidigast typ 3 varje dag(DUMMA BUSSAR)..
Bäääbis <3
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: