>

Några dagar av inaktivitet!

Men hej!
Jag har inte kunnat och inte orkat uppdatera, haha! Jag har inte mått speciellt bra de senaste dagarna, nåt med magen.  Och nu kom jag på att jag glömt ta mitt p-piller igår, surt. Men på onsdag ska jag ta sockerpillren, så det kommer bli cepe :)
Jag ser faktiskt knappt vad jag skriver :D Är latis idag så sitter ihopkrupen långt från skärmen, kanske 70 cm, det är suddigt, stackars mig :)
Jag har ingen som helst lust att gå till skolan IMORGON, skulle behövt några mer dagar ledigt, men kan ju inte vara borta för mycket, min frånvaro är redan rätt hög så.. Onödigt att man ska behöva tänka på sånt!
Inget kul väder idag, hade ju tänkt att jag kanske skulle kunna hänga upp mina arbetsbyxor på tork UTOMHUS, wow som förr i tiden. För typ, då behöver jag inte använda torktumlaren två gången, plus att hånger dom och torkar kanske jag inte behöver stryka dom sen, yaay :D Men sen så var det det där med vädret också.. Ser bara vitt/grått ut på himlen. FAN ingen sol idag heller, då måste jag ju spendera flera timmar åt att LIGGA I MIN SÄNG OCH LÄSA MIN TRÅKIGA BOK. :<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Det är så synd om mig, jag som mår så dåligt mpåste läsa en bok, usch blä. Jag har läst typ 50 sidor, och jadu DET TOG LÅÅÅNG TID. Men saken är den att boken har 284 sidor.. Buhu, jag hatar att läsa :< Jag vill bara se på film och äta negerbollar, grrrrrrr!
Ahjuste har ju fått mina Converse nu, vivid blue, jättesöta ;D
OBSERVERA att bilden är på ett par Junior Converse, för att det inte fanns några andra BRA bilder.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: