>

Nu har jag vart duktig ;D

Idag har jag sett på The Descent, både 1an och 2an, men är jättesur, för asså.. 2an är ju precis som 1an, att den slutar precis när något händer, så man vet inte vad som ska hända :<<<<<< Buhu.
Men men, har också bestämt mig för att börja stretcha, är ju väldigt vig men vill kunna gå ner i split och så igen :) Fast jaa.. Det är väl som när man bestämmer sig för att äta nyttigt eller göra situps dagligen, DET HÅLLER INTE I LÄNGDEN höhö. Och så har jag vart nyttig, har sprungit 4 km. Cyklade ner till Snapen med mor, tänkte skulle springa lite i spåret, har ju inte sprungit sen i december pga foten så kondisen är inte bra. MEN ÄNDÅ, JAG SPRANG HELA 4 KM OMG OMG OMG OMG OMG KYSS MIG!
Har nyss plockat ögonbrynen ;););) Så nu ska jag duscha och sen ÄTA PANNKAKOR.. Fast fan har inte ätit några negerbollar än ju :<
Hoppas föresen mina arbetskläder har torkat, hängde ju ut dom även om det bara är kallt och blåsigt, man får väl se.. Sen ha jag tvätt att ta hand om, mysigt ;D
Jag tittade på min statistik och dom senaste dagarna har jag haft mellan 4 och 6 besökare, javet det är ju asamycket! Synd att dom inte hade nåt att läsa HAHA, men hade ju iaf lagt in en bäääääbisbild, mjaaow.
FÖRESTEN SKA JAG BERÄTTA ATT JAG VA PÅ IKEA IGÅR (glömde glasögonen och lappar, annars kunde jag ha fått kört dit, fan :<) OCH SÅ KÖPTE JAG EN JÄTTESEXIG KUDDE FÖR SIDOLIGGARE, EN SÅN DÄR SOM SJUNKER NER NÄR MAN LÄGGER SIG PÅ DEN, OCH SOM SEN ÅKER UPP NÄR MAN FLYTTAR PÅ SIG :D JÄTTESKOJJJJJJJJJ!
Lägger in en jättesexig bild bara för att det är så värt!
Kan man få nog av KILL-albumet? SVAR NEJ, såklart är det Cannibal Corpse's bästa album, grrrr <3
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: