>

Nyss kommit hem!

Har vart ute och kört idag igen :) Tredje gången, börjar bli riktigt jävla bra. Köra lite på Torsövägen och så, skojj skojj. Gjorde bara en fail. Hade i 2an, när jag skulle svänga ut i en korsning, så blev jag helt nervös när jag såg att en bekant var bakom mig. Haha Kärringstoppet då, annars gick allt finefinemang!
Skolan har vart rätt trevlig, prov i riktningsläsning, sen ingen verkstad för vi disskuterade om projektarbeten etc, dom har ändrat lite i våran årskursplan, låter riktigt kul :)! Slutade nån gång, hann inte med 11:45 bussen, så drog till stationen 12:30, men då åker den jävla fittbussen iväg. Så blev att gå till skolan och vänta på någon buss som kommer efter 2. Då träffar man gullepojkar, trevligt. Det är kul att slå Kevin :) Fats egentligen får man inte slåss.
Och jag kommer fortfarande ihåg Alex nummer ahaha, i'm gooood ;D Fan va gay jag är :<
Imorgon börjar vi typ 11:30 .. KUL! Själv kommer man till skolan vid 9:15 typ. Är ju för fet för att cykla :)
Nu ska jag se på de söta bönderna som ska vara med i årets Bonde Söker Fru! HAHA
snygging <3
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: