>

Nyss vart ute och kört, 5e gången nu :)

Åkte med mamma in till stan för att handla och sen hämta bror på musikskolan. Efter det körde vi hem, lämnade allt vi köpt och körde iväg till stan. Bror började köra(Eller egentligen körde jag lite först men bara mest på skoj..) och måste säga att han var rätt bra idag, fast man får se kanske blir automatväxlad för hans del, vi får testa ett tag och se.
Sen körde jag på någon mysko grusväg jag hitta, som ledde till en statoil mack, där jag vände, och körde mot en rondell (Min första rondell :)), sen körde jag eh.. In på en rätt så bilfull parkering vid bilprovningen och parkerade. Och efter det åkte jag mot soptippen, och sedan över rondellen till Högelid, och efter det mot hamnen typ. Sen tog jag Snapen vägen, och efter det Torsö till Hassle. 
Nu ska vi snart grilla :) Så mamma har köpt fullkorns korvbröd till mig, gud va hon är gullig! :)
Tråkigt bara att det är helg nu, saknar gulle redan! <3

Skrållan är SÅ söt! <3
Puss och hej, snygga tjej. Som Bert säger :)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: