>

Ohmy!

Har nyss kommit hem från skolan, och ja.. Var ju tvungen att ta den sena bussen, så kom inte hem förens typ 4. Har gjort mitt nationella prov i engelska nu, så det känns bra. Och imorgon slutar jag antagligen 10, fast ska ju ändå göra mitt CAD prov efter skolan.
Vi hade typ.. tipspromenad sak idag på svenskan, hur kul som helst! Eller ja, men ah..
Om tyå en timma eller så ska jag till mina kusiner, och fira Jessica (som fyllde år för öh.. 2 månader sen!?). Blir nog att ta med cykeln, familjen lär väl stanna till typ halv 9 eller nåt, och liksom, jag måste hem tidigare för att hinna duscha..
Jag är jätte på att köpa anime nu, funderar på att beställa typ bara Paradise Kiss boxen, men det känns ändå mer värt att beställa något mer, när jag ändå beställer.. Men ja, Såklart ska jag köpa mer den här månaden, men för tillfället asså. Känns liksom som om det är svårt att hitta något som man verkligen tycker om. Ranma måste jag ju köpa någon gång men den första säsongen finns ju typ bara på SfBok, och där finns inte Paradise Kiss.. Eller jo, det finns det. Men inte den här boxen:
Och jag tycker ju som sagt inte speciellt mycket om slimpack och all sån skit..
Kanske beställa Midori Days också? Hmm, fast det verkar som om de utgåvorna från den sidan bara är med Engelsk tal, fast på endel sidor står det att det är Engelskt och Japanskt, det får väl bli en chansning!.. Det verkar ju som en kul serie!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: