>

School Days!

Det var typ jättelänge en jag såg på School Days.. Fast egentligen var det bara en månad sen... Känns som om det var typ 1 är sen. Egentligen är inte serien så jävla bra, men asså. Det finnas något där. Det RIKTIGA(det finns lite olika..) slutet på serien är amazing, fast hade gärna haft Sekai alive, men jaa, Kotonoha blir ju bara för kool, dödar Sekai och den sista scenen man ser, ligger hon på en båt och kramar Motoko's avhuggna huvud.. Kan det bli bättre?!
jag gillar den här videon, då har man lagt till Motoko's huvud i sportbagen, asså huvudet ligger där ju, men i serien syns inte huvudet i sportbagen av någon anledning..
Såklart är det inte bara slutet som är bäst. Något som lockar mig, är faktumet att så fort Motoko fått lite fitta för första gången blir han helt.. Äcklig, och knullar runt med massa brudar.. Det liksom, jag vet inte. För mig är det så speciellt, för han blir verkligen ett vandrande snuskhål, så därför blir man så glad i slutet när Sekai dödar honom. Eller man blir ju inte glad egentligen, somehow så gillade jag hur Motoko knullade runt..
Asså i School Days serien så har något uppstått som jag aldrig någonsin upplevt i anime & manga världen förut.. Jag kan inte välja en/några favoriter, alla är liksom.. Fram och bak.
//JOHANNA
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: