>

Skojj!

HAHA asså, Outtakes/Dubbingar är nog något av det bästa som finns när man har tråkigt :)
Ex.

"WOOOOW, you have awesome funbags!" haha men bäst är ju "Maybe I do like guys...."

Youtube is my best friend! Ibland..
Idag vill min dator inte starta, han är dum! Menmen, skolan var kort slutade 10. Fast gjorde ju CAD prov, som verkade gå rätt fint. Örjan sa "Ha en trevlig helg" och det gjorde mig superglad i flera timmar! :)
Sen vart det banekn och sen bussen. När jag kom hem låg jag i solen i 15 minuter, ppa kom och typ ba "Du ska vara försiktig med solen"... HAHA min pappa är söt :)
Sen har jag bara sett på film, ätit potatissoppa(inget bra för magen) och negerbollsmet!
Nu är det snart Talang, och mina föräldrar grillar nu igen, så ska gå ner och hjälpa till :)
Tog nyss upp fiolen och stämde den, sjukt vad ostämd den var, har ju inte rört den på typ 1 år, och sist jag STÄMDE den var minst 2 år sen.. Så ska fortsätta spela sen, är ju fortfarande rätt så awesome!
//JOHANNA
Postad i: Underhållande Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: