>

Usch på magen (?)

Har mått så jävla illa nu mer än halva dagen och har superont i magen. Och nu har jag börjat få ont i lungan/bröstkorgen.. Nejmen det är ju najs! Får hoppas det går över tills imorgon. Har hela dagen suttit och sökt anime :) Jag känner mig rätt nördig, höhöhö! Jag känner seriöst för att köpa Anime Fiction 1 & 2, fan va störd man kan vara.. Fast det känns ju liksom inte värt ens haha. Men asså, på anime fiction 1 så är ju det där störde hentai klippet från Love Hina, har liksom inte sett det sen 7an eller 8an eller nåt! Och på 2an är Rurouni Kenshin med, och Inu Yasha och massa annat skojj! HAHA; sånt finns ju typ inte att se på internet längre :< Jag vill så gärna se Love Hina klippet, den är så jävla bra! Dessutom är ju rösterna bara för härliga haha!

MIN KVINNA!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: