>

YAAAAAY ?

Nu har jag fått hem min dator, vi var på DVR data idag, så har fått ett nytt grafikkort, (igen haha) och lite drivrutiner som jag saknade. Det verkar rätt skojj, nu kan jag ha sådära så skrivbordet är på minsta läget eller hur fan man ska säga. Happyface!
Jag ska fan installera Sims 2 nu, bara för att se om det kanske går att spela nu :)
Och ja, nu när jag har nytt jättebra grafikkort så ska jag vara snäll mot datorn, och hoppas på att den kommer fungera bra. Jag använder ju inte datorn så speciellt mycket längre, så den behöver ju inte stå på i onödan nu, om den (förhoppningsvis) kommer att fungera bra.
Tyvärr hann vi inte till djuraffären, ska ju köpa ny bur till Nosseposse päronpung :)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: