>

En helt awesome dag :D!

Har tyvärr inga bilder, men imorgon ska jag nog sno massa från Sofi, hon är nämligen väldigt flitig på att fota! :D Men gud va kul det vart :D Först vart det asakul på vägen till Skövde, åkte partybussen :D Fast ne. Sen vart vi på Arena Skövde typ ett tag och fick mackor med rå mat på, det vart ju sisådär. :) Sen började alla prata om Teknik College (det va ju därför vi va i Skövde..) ,men det va riktigt kul där iallafall. Sen bort till Volvogymnasiet och det vart ju eh.. Kul/Tråkigt typ :D Fick clementiner. SHIT SEN GICK VI HOTELL ÄTADE MAT :D ASAKUL :D Skitkul servitris haha "Kling, kling. Klirri, klirr. Kissi kiss. MJAAOO" ASBRA :D Vi fick illgod mat! Kött, svampsås och POTATIS :D. Fast efter ett tag blev man trött av att sitta där.. Men då skulle vi till Lichron Teknikgymnasium. Där hitta jag och Sofi en kul kille (Som senare satt bredvid oss när vi va i Vadsbo.. Grr, han är nog kär i mig!) Nejmen, serious - Lichron va så jävla fjäskiga, HAHAHAHAH! Sist men inte minst, så vart vi tillbaka i skolan. Och ahh, Vadsbo ägde ju ut alla skolor på tal och allt. Dessutom va vi snabbast med att få upp Teknik College flaggan rätt! We're awesome! Fick piké tröjor i strl XL. Fast dom blev rätt snygga om man satte en tofs/säkerhetsnål i sidan (Så tröjan inte hänger och är livlös och såå) :D
Nyss va jag hämtade ut paket (inte till mig :)..), och då träffa jag Sofi :D Den lille skrutten hade inte kommit hem än. NEFAN NU SKA JAG ÄTA PIZZAAA :'D

Ne va tråkig bild :)
Postad i: Skola & jobb Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: