>

HAHA JAG SKA TILL MORMOR :OOO!

Min mamma kom hem och jag sa jag ville köra, hon ba hinner inte :< Så listar jag ut att hon ska till mormor morfar sen, och handla också.. Så bestämde jag att jag skulle följa med till dom. Tror mamma är lite tacksam (a) Inte speciellt mysigt där/med dom alls, speciellt inte ensam! Måste ba ta på mig :) Har inte kört på superlänge, lääskigt.Tror att sist jag körde va nog då jag gjorde en "liten" miss, haha :'< Duktiga Johanna
Vetefan vad jag ska ha imorgon, men man ska väl klä sig lite fint, så kan ju skippa stora/håliga byxor och hoodies! Om jag hade nån klänning kunde jag ju ta på mig det också, naaaat :) Tror fan inte jag har en enda klänning, det närmaste är nog min suuuupersöta byxdress :DD Åhhh nu vill jag ha på mig den :'D
Idag har jag föresten vikt alla mina kläder i garderoben, och rensat ut 1,5 pappkassar kläder :) Hah, det va ju mindre än 2 månader sen jag rensade ut MASSA? Snyggt somfan javet, synd att inte mina finaste bhar inte syns :< Får nog gå och fota dom!
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: edvin

jaa vissa dina finaste undisar. :)

2011-01-16 @ 01:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: