>

Hårding

Det va bra kämpigt att orka gå till skolan, har blivit ännu mer förkyld, men liksom det är ju alltid värst på morgonar/kvällar, så det gick rätt bra :) Dock känner jag mig lite sämre just nu.. Ska nog va hemma veckan. Irriterande ba att det är nationellt i engelska på torsdag igen, allting kommer ju så opassande. Men får väl.. gå 50 minuter, åka töreboda bussen, göra speaking, och sen åka hem.. Känns så jobbigt att missa allla nationella. Om jag inte känner mig totalt bättre vill säga, då blir det skola :D Ärligt talat vill jag inte va hemma, det är nog det segaste jag vet, speciellt när man vill se a certain someone HAHA ;z.
Men jag har vart så bra på att va i skolan det senaste, så jag förtjänar att va hemma lite!
BTW, fatta att det är gött med ett nytt tangentbord <3
Nu ska jag nog se på Ranma, va typ 2 veckor sen hah, men nu kommer jag ju ha massa fritid..
AWESOOOME!
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: sofi ;P

jaa inte dissa mig på torsda :P

2010-12-01 @ 21:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: