>

Hej hopp gummi snopp

:z Jag kom nyss hem, har handlat med mamma :D Två rosa Lypsyl(är beroende, nej till att jag ska ha äckliga läppar), tuggummi och lotion. Och GUUUUD va den där "Vitalizing"(den rosa..) luktar gott, shit asså!
Nog om det, idag ska jag lägga in en dresscode :)
Vitt baslinne från Gina - 79:-
Svart hood från Stuf(Team Sportia) - 299:-?
Svart halsduk från Gina - 99:-
Vita vantar från Lindex - nofuckingidea:-
Mörkblå jeans från Rütme - 899:-
Vita skor från DC - 899:-?
Ska jag räkna upp underkläderna också :)?
Ibland är jag ju väldigt bra :)
Någon annan än jag som tänkt på att mitt ansikte typ alltid ser ut såhär på bilder? :)
IKVÄLL BLIR DET UNG OCH BORTSKÄMD, SNYGGA BRUDAR GRR GRRR GRRRRR!
Haha vad jag kände mig seriös i det här inlägget, IBLAND MÅSTE MAN JU BJUDA PÅ SIG SJÄLV!
Pussss på stjärten!
Postad i: Shopping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: dinidol

grr vill se mer av din tighta kropp bby!

2011-04-08 @ 17:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: