>

Idag är det Öppet Hus!

Så för hoppningsvis får vi skippa några lektioner (yaaay!) för att fixa i ordning det sista, vill ju inte sitta med det precis innan öppet hus börjar! Vetefan om jag orkar med idrott idag, bli sådär äcklig och så kanske.. Och håret kommer inte hålla sig, så ska ta med masssa shit till skolan, SOFI OCH JAG SKA VA SNYGGA :Z!
Men iallafall, vaknade 6 (en timma för tidigt..) och kunde inte somna om. ASSÅ DET ÄR SÅÅÅ TYPISKT MIG, när jag har sovmorgon, vaknar jag alltid för tidigt!
Det blir en lång dag, kanske ska ta med massa kakor?! :D Haha så bra :)

;) PUSSHEJ
Postad i: Skola & jobb Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vi ä alltid snygga ;) :D

2010-11-16 @ 09:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: