>

Pussssss

Har varken haft lust, motivation eller ork att skriva ett jävla piss :) Men ändå.
Kom nyss hem från skolan, för va med Sofi på stan lite, och provade klänningar(hah)! Fast jag köpte inget dåmen. Är ju så fattig just nu HAHAHA :D Men om 10 dagar får jag lön, så då blirr det dirr att beställa tangenbord(eller lite innan..) och köpa lakan + påslakan. Synd att sånt kostar så mycket, iallafall mina lakan :z Fan det är nästan så jag vill köpa nytt täcke och allt möjligt, KÖR PÅ!
Igår missa jag Bonde, och kanske missar Robinson idag, det håller ju på så "seent", men jag behöver VERKLIGEN sova.. Börjar bara gråta och va grinig och trött. Och imorgon är det upp vid 4 igen, LOVE IT!
Nejfan, seriöst jag vill börja se Ranma nån gång snart, men känner att jag inte har någon tid eller ork alls. Fan va allt ska va kul, tjadå!
EN SÖTFIS :)!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: