>

Superbra dag! :D

Jag är pigg just nu iallafall, för det va en bra dag:D Hade ingen CNC, för jag och Sofi höll på med "skylt" till öppet hus hela dagen:D Och imorgon ska vi göra något typ av staffli att ställa det på! Men ja, vi lyssnade massa musik, och Sofi tyckte Avenged Sevenfold va bra, pluspoäng! Så därför lägger jag in låten hon tyckte va bra! Eller, den är superbra ju, ah ni fattar!
Snyggt gjort, ah vet! ;)
Idag orkade jag ha utsläppt hår, yaay me!
Försten m¨åste jag laga mat och läsa bok + fixa recension.. Haha vi får se hur det går med det :D
Fast det va inte så bra dag idag ändå, haha. Jag välte mitt mjölkglas :'< OCh vi satt ju där alla köar för att slänga maten. Så såg ju bra ut när jag satt där med en mjölkpöl, och ingeti mitt glas. Men Sofi hämtade servetter åt mig, hon är bäst :')
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: