>

WOOOW, länge sen jag vakna såhär sent..

Vaknade 20 i 11.. Och nu har jag jättedåligt samvete för det haha :D Dock blev jag väckt hela 3 gånger i morse. Först mor, sen mor, sen sms :< Men iallafall idag är sista dagen ledig, så det känns riktigt tungt. Men imorgon är det nog ändå inga skolämnen (JAG MISSAR MATTE YAAAY!) eftersom jag, sofi, valon, putte(?) och en till (+ massa lärare) ska tillSkövde och "mingla" runt på massa Teknik College partyn haha :D ÄTA MAT!! Sen kommer vi till skolan vid 2? Och då ska vi ta emot vår egen Teknik Collage flagga och sen mingla runt om man vill haha! Haha asså, ordet mingla. MINGLA SOM FAN!
HAHAHAHAHAHA VA FLÖTIG :DD Men det är okej, för jag har nyss vaknat :') Hahahaha
Nej vet ni vad? Nu ska jag duscha, vika kläder och sen städa lite :)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: