>

A-W-E-S-O-M-E-ness!

Har sett på NANA ända sen jag vaknade, jag är helt fast, har sett klart första av fyra boxar nu. Usch hur ska jag kunna plugga idag om jag har så mycket bra att se på :'<?! Behöver iallafall inte städa >:'D NANA är bäst seriöst :'< Jag vet bara inte vem man ska tycka mest om, men har ju inte kommit så långt i serien, har sett 11 episoder och ett "extra-avsnitt", omg. Typ Hachi (den superglada impulsiva Nana) gillar jag starkt, men den andra Nana är också hur bra som helst! Det roliga är att man känner igen sig i båda personerna, men mest Hachi typ, så GO HACHI!
Nu ska jag äta nåt tror jag :) Jag vill ha couscous, men har inge hemma :'< Duger ris lika bra, tro?
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: