>

Btwwwwww!

Kolla tröjan! Och i fram står det Vadsbogymnasiet och CNC-teknik på bröstet. Den har iallafall snygg rygg. Framsidan är dock inte snyggaste när en brud har på sig den. Och med tanke på storleken och utformningen på tröjan kommer jag känna mig sjukt fet med den och mina stora arbetsbyxor (jag är ju kort..). Undra varför, jag som älskar stora kläder. Jag lovar, det är ba för att på måndag då jag ska ha den, kommer jag att förevigas i den i kanske flera flera år ^^.. Då kanske man vill se lite smal ut :'o Men ah, tjena
Föresten, tröjan är inte svart, den är marin blå
Nehmen det ska bli kul, jag och Sofi är ju lite koolare än alla andra just då!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: