>

Har nyss ätit pizza :')

Och innan det beställde jag från amazon :)
Min bror ligger i min säng sen ett antal timmar tillbaka. Jag vet att han gillar min säng, men kom igen?! :)
Funderar på om jag ska flytta på honom och se på sista dvd:n av Hellsing. Eller bror kom hem med lite filmer idag, dels en South Park film. Kanske ska se på den? :) Som ni märker, är både jag och bror beroende av att köpa filmer. Dock har bror mer, men liksom han har vanliga filmer, mina är dyrare och svårare att få tag på (om man vill ha ordentligt) Haha skyll, skyll, skyll!
HAHA jag tror bror läser mina tankar, han sa nyss "Ska jag sätta på South Park filmen i ditt rum?" Så det blir väl att dela säng med bror i en timme, HAHA :D
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: