>

Jag är otrolig :)

Jobbade idag efter skolan, och det va rätt skojj. Fick hålla på vid expeditionen med gardiner och möbler och så :D Iaf hahahahaha. Har nyss beställt lite stygga saker för.. Ah tänker inte ta upp det faktiskt, men ändå :) Trevlish trevlish! Imorgon kanske jag får min mobil? Om jag har tur, men inte direkt någon brådis, får ändå inte mitt sim-kort förens under nästa vecka så ah :) Åh jag känner mig så glad just nu. Dock ville jag beställa lite mer, men det tar jag senare, pengarna börjar ta lite slut.. ^^
I helgen måste jag ringa Ludwig, hade tydligen hans nummer nerskrivet <3 (förlorade ju mobilen..) Känns som om jag inte tjatat med honom på typ 1 månad, även om jag senast pratat tele med honom va för exakt en vecka sedan! :D Eller som om det var värt att skriva. Jag har bestämt mig för att jag ska plugga massa i helgen. Det betyder läsa några hundra sidor + skriva om det! Skitkul, jag som är sämst på att göra läxor och plugga :) Och när det är så intressant också <3
Men fan ska lägga mig nu, är trött som en stake. Prutt

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: