>

Jag får tydligen inte sova mer?

Vaknade några minuter innan 9, och man ba Vad är det här..? Somnade inte förens efter 3 och så vaknar jag AV MIG SJÄLVT vid 9? Det är nog ba för att jag har rullgardinen uppdragen, har haft det nu när det blir mörkare. SÅ vaknar man av ljuset.
Iallafall är väl lika bra det, för om ett tag ska jag åka in med mor till stan, pratat med henne jag ville sola idag, så sa hon hon ska in till mormor och så ändå snart. Efter jag kommer hem blir det väl mest.. plugga...
Är det inte roligt, jag ogillar solen vääääldigt mycket, men ändå vill jag va brun, bad combo.

Grrrrrrrrrr ;D
Men ärligt, sitter och läser massa inlägg på nätet där dom bara tjatar om hur jääävla dåligt det är med solarium, visst det är dåligt. Men kan inte någon ta upp allt det bra?! Och typ att dom vill sätta 18 års gräns, visst det gör mig inget, jag är arton nästa sommar :'D Men typ att dom vill dra ner den maximala tiden från 30 till 15 minuter?! Dom påstår att folk bränner sönder sig. Visst lägger sig en likblek idiot i ett solarium med massa sololja i 30 min, får den väl skylla sig själv? Men jag tror att dom flesta som solar solarium inte blir mer än BRUNT bränd.
För ett år sen, när jag va solarium-narkoman kunde jag liksom lägga i pengar 3 gånger per soltillfälle (Jag vet, jag var överdriven..). Och jag solade dessutom typ varannan dag. Haha hjälp va jag va bra då ;))
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: